Op donderdag 25 mei start I Love My Ears de ‘Doppies’ campagne om jongeren in de leeftijdsgroep 18-25 jaar, te activeren oordoppen met muziekfilter te dragen.
Resultaat uit de pilot
Uit de pilot van deze campagne is naar voren gekomen, dat van alle jongeren die de uitingen hadden gezien (zoals video’s, social uitingen etc), 10% meer oordoppen met muziekfilter kocht ten opzichte van de groep die de campagne niet heeft gezien. Een belangrijk resultaat omdat nu nog drie op de vier uitgaande jongeren in deze leeftijdscategorie geen oordoppen met muziekfilter draagt. Terwijl het dragen van deze oordoppen gehoorschade voorkomt en je de muziek en het uitgaan op eenzelfde manier beleeft.
Waarom oordoppen met muziekfilter?
In de Doppies campagne worden de voordelen van het dragen van oordoppen met muziekfilter goed op een rij gezet.
Veel oordoppenleveranciers steunen de campagne en bieden tijdens de lancering van de campagne een kortingsactie aan voor oordoppen met muziekfilter.
Lees het hele artikel op Ilovemyears.nl.